Európába jöhet a zöld autózás legnagyobb fricskája, a négytonnás Hummer
A 4110 kilós elektromos autóról biztosan nem a fenntarthatóság jut először eszünkbe, pedig jelenleg zöld rendszámos lenne nálunk.
A 4110 kilós elektromos autóról biztosan nem a fenntarthatóság jut először eszünkbe, pedig jelenleg zöld rendszámos lenne nálunk.
Ez a lassan oldtimer-korba lépő japán terepjáró ma már abszolút nem nevezhető politikailag korrektnek.
A Hummer H1 kétségkívül karakteres darabja a világ autógyártásának.
A GMC úgy gondolja, hogy itt az idő a legendás terepjáró politikailag abszolút korrekt módon történő visszatérésére.
Arnold Schwarzenegger nagy barátja a villanyautózásnak, főleg ha azok ilyen monstrumok.
Ez a hamisítatlan amerikai hangulatú terepjáró olyan kiváló állapotban van, hogy vélhetően még maga Schwarzenegger is megirigyelné.
Ezzel a négykerekűvel szinte már művészet elakadni valahol, de az elképesztő terepes képességeknek igen komolyan megkérik az árát.
Ez a Toyota kivételesen nem a visszafogott polgári külcsínről és a környezetbarát hibrid meghajtásról szól.
A Balaton jegére valószínűleg duplán nem éri meg felhajtani az elektromos Hummerrel.
Az 1992-ben bemutatott H1-es széria a katonai kivitel utcai változata, így kellően robusztus a kialakítása és marcona megjelenése, de ezt a hatást néhány kiegészítővel még tovább lehet fokozni.